Sport pentru dureri articulare

sport pentru dureri articulare

Regula nr. 1: Ascultă-ți corpul și nu forța!

Când te întorci de la sală te dor umerii? Nu ești singurul!

  1. Dureri articulare triceps
  2. Tratament comun don Preț
  3. Sport şi dietă adecvată pentru articulaţii sănătoase!
  4. Roboflex Ce sporturi practicam daca suferim de boli articulare?

Durerile de genunchi, de umăr, de spate sau de șold sunt foarte frecvente printre cei care fac sport, dar exagerează și își suprasolicită articulațiile. În aceste cazuri vorbim despre două tipuri de leziuni: acute, care sunt, de obicei, rezultatul unui singur eveniment traumatic fracturi, entorse, dislocăriși de suprasolicitare, care sunt mai subtile, apar în timp și presupun uzură.

cauza bolii de sold la femei creme antiinflamatoare puternice

Cele mai multe leziuni sportive apar la oase, mușchi, ligamente, tendoane, articulații și cartilaje. Regula nr. Te doare articulația genunchiului?

articulații dureroase pe picior articulația gleznei foarte dureroasă

Sau cea a umărului? Prin durere, corpul tău încearcă să îți transmită ceva.

Regula nr. 2: Încearcă și altceva!

De această dată îți semnalează că, dacă vei încerca să forțezi articulația dureroasă, îți poți face mai mult rău. Schimbă activitatea care îți provoacă durere cu una care nu suprasolicită articulația dureroasă.

Sport, Dieta\u0026 Vedeta - Sfatul specialistului: dureri articulare

De exemplu, dacă observi că în decursul exercițiilor fizice ușoare apar dureri la nivelul genunchilor, evită genuflexiunile și flexările. Poți încerca bicicleta eliptică sau înotul, întrucât nu sunt atât de solicitante pentru articulații.

tratament rapid pentru artroza genunchiului decongestionante pentru articulațiile picioarelor

E normal să vrei rezultate cât mai bune în timp cât mai scurt. Nu exagera totuși! Lasă-i timp organismului să se refacă. În acest fel previi eventuale accidentări și chiar îți crești capacitatea de performanță.

Citițiși